2010. június 30., szerda

A nők 3 kategóriája

Ha csajozni indulsz, 3 kategóriájú nőt véss a fejedbe:

Az elsőbe azok a csajok tartoznak, akik már eldöntötték, hogy kellesz nekik.

image

Azok a nők, akik akarnak tőled valamit, akiknek már tetszel, és a te társaságodat keresik. Kész
szándékuk van téged megszerezni. Ezt a kategóriát csak elrontani lehet. Sokan ezt meg is teszik.
Te ne tartozz közéjük, ne légy balfék - ha észreveszed a flörtölést, közeledést, vonzalmat - OLVASS
a jelekből, (az egyik bónusz, a női jelek tanulmánya csak erről szól) és ne tétovázz. Alkalmazd a
Casanova Titkok rendszerében tanult technikákat, és hamar meglesznek az eredmények. Ennél a
kategóriánál nem lesz nehéz dolgod, de jobb ha mindig felkészült vagy, hogy kiaknázd a megfelelő
alkalmat!
Ez a kategóriája a nőknek a pár százaléktól a pár tíz ezrelékig terjed, vagy legrosszabb esetben 0. Ha
csak ezekre pályázol, elveszted a LEHETSÉGES nőket, akik a leendő partnereid 90-99% százalékát
tehetik ki. Nagyon sokan beleesnek abba a hibába, hogy várják a nagy alkalmat, várják, hogy
kelljenek valakinek. Nem kezdeményeznek, hanem a visszafordíthatatlan idő múlásával pazarolják
elszalasztott lehetőségeiket.
Van, hogy rád kattan egy csaj (mostantól ez egyre sűrűbben fog veled előfordulni…), ha neked is
bejön – tiszta ügy. Az ilyen helyzetek a leggyakoribbak, az emberek VÁRNAK a megfelelő
alkalomra, VÁRJÁK hogy valakinek megtetszenek és legtöbbször így jön létre valamiféle kapcsolat.
A balfaszabbik alfaj (én is tipikusan ebbe a kategóriába tartoztam) – sokszor még az egyértelműen
kínálkozó, nedves puncijú nőket is elszúrja. Erre két példát is tudnék mondani:
1. Egy Erdélyi csajjal megismerkedtem egy táborban. Két évig emaileztünk és kölcsönös
„email” szimpátia (ugye ismerős…) alakult ki köztünk. Amikor élőben találkoztunk (Kálvin
tér metró aluljáró…), meglepődtem mint állat: a csaj kivirágzott, azaz rá se ismertem úgy
megszépült. Mocorgott is a nadrágom azonnal… Elvittem egy lepukkant borozóba (régi
törzshely..). Jó, annyira nem volt lepukkanva, meg a bor baromi jó volt. 9- kor zárt a hely és

átmentünk máshová inni. Éjfél és két óra között szikrázott minden, a csaj láthatólag rám volt
izgulva. Én pedig VÁRTAM A MEGFELELŐ PERCET. Közben persze hagytam, hogy egy
félrészeg vasutas (egyébként jó fej volt) két óra hosszáig politikával fárasszon minket (a csaj
is szeretett politizálni). Lényeg, hogy az a két óra megtette a hatását. Nem én hanem az
ocsmány politizálás volt középpontban és a pia is kezdett elszállni. ÉN MÉG MINDIG
VÁRTAM A MEGFELELŐ PERCET. 3 körül elmentük – sétálni a Margit-szigetre. NA
MAJD ITT! Amikor kettesbe kerültünk, a balfaszság (elnézést, de a kifejezés ideillő, nem
szépítek a dolgokon…) mintapéldánya voltam. Össze-vissza beszéltem és hülyét csináltam
magamból. Már indultunk hazafelé, mikor nagy nehezen összeszedtem a bátorságom és egy
bizonytalan mozdulattal megpróbáltam megcsókolni. Elhúzta a fejét.
Innentől, csend és hullaszag. Szólni nem tudtam. Mérges és csalódott voltam. Reggel, amikor
hazaértem, azért a biztonság kedvéért kivertem. Arghhhhhhhhhhhhhhhhh…
Ilyen lúzer voltam.
Bárcsak megismételhetném azt a napot ☺ No mindegy – tovább emaileztünk és egyszer
rákérdeztem konkrétan, hogy hogy állt velem aznap este. Válaszában nem ért meglepetés.
Amit leírtam az előbb, mind érvényes volt.
Azóta egyszer találkoztam vele. Volt egy ocsmány barátnője (nagyon ronda), aki rámkattant.
Mivel berúgtunk, úgy alakult hogy megdughattam (szinte letámadott – nem kellett sokat
tennem érte). Vagyis ő dugott meg engem??? Lényeg az, hogy már nagyon hiányom volt (2év
sok idő nő nélkül…) és persze hogy nem ellenkeztem. Viszont egy perc alatt elmentem.
I’was LOOSER again.
2. Házibuli – 21-23éves koromban sok házibulit csináltunk (legalább harmincat). Olyan
albérletben laktam, ami kiváló hely volt bulizásra. A sok buliból rengeted élmény (egy két nő
is akadt néha) származott, viszont szexuális aktusig sose jutottam el. Pedig HÁNY
ALAKALOM LETT VOLNA. Csak béna voltam, sose cselekedtem. MINDIG VÁRTAM A
MEGFELELŐ PILLANATOT. Ha eljött, akkor pedig ELSZÚRTAM.

A Casanova Titkok rendszerét azért alkottam meg, mert az ehhez hasonló kudarcok a
legszarabbak életed folyamán. Lehet hogy te is éltél át hasonlókat. Pedig
apróságokon múltak volna. Ehh.. ha hamarabb kezdtem volna el tanulni az elcsábítás
tudományát…

 

A második kategória: Az elérhetetlen nők kategóriája

image

Az a kategóriájú nő, akiknek nem kellesz, vagyis legalábbis most nem. Nem akarnak veled járni, és
eleve tudod, hogy minden próbálkozás kudarccal végződne. Ők az a kategória, aki téged nem
érdekel, vagyis MOST nem. Lehet, hogy lesz elérhetetlen nő, aki egyszer elérhetővé válik, de ne várj
csak arra. Ha leragadsz egy elérhetetlennél (reménytelen szerelem, vagy csaj aki egyszerűen
visszautasít, mert MOST még nem érdekled), egy helyben topogsz és csapdába esel. Tanulj, csajozz,
használd ki a kínálkozó alkalmakat és teremts alkalmakat. Minél több sikerélményed, minél több
tapasztalatod van, annál nagyobb az esélye hogy sikered legyen az elérhetetlen kategóriában.

A virtuális nők kategóriája - vagyis a sok szexkép amit nap mint nap bámulsz Interneten és csorog a
nyálad… Ez is az elérhetetlen kategória. Ne szexképeket nézegess, használd ki azt az időt tanulásra.
Ha mindenképp szexképekre vagy kíváncsi – használd a Motivációs Adatbázisokat!
Tudom hogy banális gondolat, de rengetegen beleesnek ebbe a csapdába és nem tudnak kimászni
belőle – egy helyben toporognak.

A harmadik kategória a Lehetséges Áldozatok kategóriája – azoké a csajoké,
akiket MÉG NEM érdekelsz.

image

Ők a nagy üzlet! A Lehetséges Áldozatok kategóriája – azok a csajok, akik rengetegen vannak, és
egyre többen lesznek azáltal, hogy tökélyre fejleszted csajozó készséged. Nézz körül! Mennyi
Lehetséges Áldozat vesz körül! Rengeteg! Ezek becserkészése a Te feladatod. Erről szól a Casanova
Program! Olvasd el a Hogyan válogass fejezeted, erről a kategóriáról szól.
Viszont vigyázz! Ebből a kategóriából kerülnek ki a 2. kategóriás nők, ezek a sikertelen
próbálkozások eredményei lesznek. Ezekről se kell lemondanod, csak ami nem megy, nem kell
erőltetni. Jó munkához idő kell. A sikertelen akciók helyrehozatala részben olvashatod azokat a
technikákat, melyben az elrontott nőzés jóvátételét orvosolni tudod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése